Jak uspět se začínajícím startupem?

Řízení začínající firmy může být velmi obtížné, proto se hned 9 z 10 firem nedožije ani jednoho roku existence. Počátky bývají skutečně těžké a přežijí jen ti nejsilnější, proto je potřeba, aby se každý začínající podnikatel obrnil jistou dávkou dravosti, strategického myšlení a dodržoval několik pravidel, které dokážou rapidně zvýšit jeho šanci na úspěch.
kolegové s projektem

 
1.       Vášeň pro věc
Dnes se to na trhu jenom hemží začínajícími startupy, protože podnikat v dnešní době je prostě „cool“. V dnešní světě v podstatě není problém založit vlastní firmu, a proto se najde mnoho mladých lidí, kteří se vydají právě tímto směrem. Ovšem pokud nebudete dané firmě, zvláště v počátcích velkou oporou, většinou se s ní velmi brzo rozloučíte.
 
Pokud totiž nebudete své firmě naprosto oddání, může se stát, že při prvním problému vezmete nohy na ramena a business vzdáte. A rozhodně není potřeba dodávat, že komplikace se objeví vždy. Nejúspěšnější firmy totiž nikdy nevznikly jako firmy, často se jednalo o školní projekty, kdy jejich autoři nikdy nezamýšleli širší rozsah a v prvotní řadě jim nešlo o zisk. Až když si zakladatelé uvědomili, že se nejedná jenom o jejich volnočasovou aktivitu, ale o opravdovou vášeň, založili firmu a vrhli se do podnikání.
 společná práce
2.       Začít můžete s málem
Velké oči hned v počátcích se příliš nevyplácí. Vždy proto myslete v menším měřítku. Často nápad na business přijde z ničeho nic, kdy se snažíme vyřešit určitý problém. Zaměřte se proto na tento malý problém a postupem času, jak začnete poznávat svět, trh a zdroj příjmů, budete pomalu myslet ve větším měřítku.
 
3.       Váš budoucí zákazník
Mnoho podnikatelů se hned ze začátku nadchne pro svůj projekt, ale jeho vývoj se odvíjí podle jejich upřednostnění. Někdy se může stát, že potencionální zákazníky zaujme přesně to co vás. Ale daleko pravděpodobnější je, že budete muset se svým výrobkem nebo službou ještě dále pracovat, aby se zamlouvala širší škále zákazníků.
 

11 měsíců ago